FromUS2EU

FromUS2EU FAQ

 

 

 

 

 

 

Lees hier onze frequently asked questions

Hoe kan ik een bestelling plaatsen via www.fromus2eu.nl?
Als ik besloten heb een bestelling te plaatsen, hoe kan ik dan betalen?
Wanneer plaatsen jullie mijn bestelling?
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
Kan ik mijn pakket tracken en tracen?
Moet ik nog BTW en / of invoerrechten betalen als mijn bestelling wordt afgeleverd?

 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen via www.fromus2eu.nl?

Stuur ons een email met daarin zo nauwkeurig mogelijke informatie over het product of de producten die u wilt bestellen, zoals omschrijving, en/of itemnummer, kleur, maat etc. Binnen 24 tot 48 uur ontvang je van ons een vrijblijvende prijsopgave, inclusief de internationale verzendkosten en onze service fee. Aan de hand daarvan kan je beslissen of je van onze service gebruik wilt maken.

 

Als ik besloten heb een bestelling te plaatsen, hoe kan ik dan betalen?

Je kan betalen via ons Nederlands ING rekeningnummer NL 70 INGB 0004570661 t.n.v. E. M. Barendse te Reading
(dit is een Nederlands rekeningnummer en je hoeft dus geen internationale overboeking te doen). Je kunt ook betalen via Paypal. Het e-mailadres dat u kunt gebruiken voor Paypal betalingen is: nicole@fromus2eu.com

 

Wanneer plaatsen jullie mijn bestelling?

Zodra wij je betaling ontvangen hebben, via de ING of via Paypal, gaan wij je bestelling in orde maken.

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Afhankelijk van de gekozen verzendmethode (gewone post of pakketdienst) kan je de bestelling al binnen een week in huis hebben.

 

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

In overleg met de klant versturen we de bestellingen per USPS (gewone post) of met UPS (pakketdienst). De USPS is voordelig en betrouwbaar maar pakketten kunnen soms vertraging oplopen bij de douane. We kunnen ook een concurrerend tarief aanbieden voor verzending met UPS. Je hebt je pakket dan gegarandeerd binnen 3 dagen in huis.

 

Kan ik mijn pakket tracken en tracen?

Bij de meeste van hun services biedt de USPS een track en trace mogelijkheid aan. Nadat we je pakket verstuurd hebben ontvang je een automatische shipping notification van de USPS met het label/receipt nummer. Je kunt dit nummer invoeren op de site van www.usps.com bij “track and confirm”.

 

Moet ik nog BTW en / of invoerrechten betalen als mijn bestelling wordt afgeleverd?

Er is altijd een kans dat de douane je pakket controleert en invoerkosten in rekening brengt. Deze kunnen voldaan worden aan de postbode bij aflevering van je postpakket. Deze zijn voor rekening van de ontvanger. Voor meer informatie verwijzen we u naar webpagina van de douane over internetaankopen.